اخبار رسانه

چگونگی ماندگاری برندهای ایرانی

رادیو اقتصاد در برنامه "نود و هشتی ها" چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه، به موضوع چگونگی ماندگاری برندهای ایرانی می پردازد.

نقش برند در تولید، تاثیر برند در صادرات و ارزآوری، خلا حضور برند در توانمندیهای بالقوه کشور و ... از جمله محورهای موضوعی این برنامه خواهند بود که در برنامه توسط کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.
دکتر بهنود اله وردی نیک استاد دانشگاه در برنامه فردا در رابطه با نقش رسانه های چاپی در برند سازی نکاتی را بیان خواهد کرد و دکتر حمید عظیمی کارشناس مدیریت بازرگانی به سراغ حلقه مفقوده در بازاریابی امروز کسب و کارها خواهد رفت.
برنامه "نود و هشتی ها" کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۷:۰۰ به مدت ۸۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

آمار بازدید خبر: 105

ارسال نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما ،پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

  • توضیحات:
  • نام ونام خانوادگی:
    ایمیل:
  • کد امنیتی:

نظرات

آخرین خبر